nurul nadiah
Assalamualaikum wbt...

Minggu peperiksaan akhir tahun akan bermula pada 28 October ini, dimulakan dengan kertas Sains 1 dan 2 bagi pelajar tingkatan 4. Bagi pelajar tingkatan 1 dan 2, peperiksaan akhir hanya akan bermula pada 2 November 2009.

Sehubungan dengan itu, semua guru-guru yang terlibat dikehendaki menyediakan soalan-soalan peperiksaan berkaitan dengan subjek yang diajari di SMK Kg Gelam ini. Semua kertas peperiksaan hendaklah berdasarkan format PMR dan SPM, supaya pelajar dapat membiasakan diri mereka dengan keaadaan peperiksaan sebenar.

Untuk mencapai sasaran objektif peperiksaan, saya selaku guru dan penyedia soalan bagi subjek sains tingkatan 1 seharusnya mengikuti langkah-langkah menyediakan soalan yang betul berdasarkan test blueprint yang diajar kepada saya sewaktu KPLI tempoh hari. Semoga saya dapat mengikuti piawai peperiksaan yang sebenar.

Kepada semua pelajar SMK Kg Gelam, buatlah persediaan awal sebelum anda menduduki peperiksaan akhir tahun yang merupakan pertama kali diadakan di sekolah ini. Cikgu ucapkan, Selamat mengulangkaji pelajaran!!
0 Responses

Post a Comment